Farsdagsros och novemberljus

publicerat i Allmänt;
(null)
Makens Farsdagsros från sönerna. Så vacker. Sån perfektion! :-)

Först av allt det självklara idag: 
Grattis till alla pappor! 

Själv har jag den allra bästa pappan i min närhet: Pappan till mina två söner. <3 Tycker jag :-)
Han är en bra förebild och jag märker ju hur bra pappa min äldste son blivit. Det kommer min yngste son också bli om det blir aktuellt. 

Hur är då en "bra pappa"? Jag har mina tankar om det och du har säkert dina. :-) 

Jag har citerat barns ord om pappor ur Mark Levengoods bok tidigare men kan inte låta bli att citera några idag också: ;-)

"Pappor är nöjda med ganska lite, bara det är stort nog."  Andreas, 5 år

"Min pappa kan allt, till och med det han inte kan."  Hillevi 6 år

"Min pappa måste flytta ut på landet, så nu har jag fått en ny pappa som håller sig i stan."  Selma 7 år

"Min pappa är nästan som alla andra, bortsett från att han saknar en hörntand."  Hanna 5 år
                                 <3
Efter regn kommer solsken. Tack och lov. Idag kunde jag t o m gå ut en promenad. November visade sin  goda sida när vi vandrade längs kanal och å.  (null)

(null)

(null)
Ut mot havet. Vacker himmel. Novemberljus :-)

Allt gott inför veckan som kommer, önskar jag dig! 
Hoppfullheter
❤️

Taggar: #novemberljus#farsdagsros#barnsordompappor#äntligen#promenad;

Kommentera inlägget här :