Kopplat av i skön miljö

publicerat i Allmänt;
Det där med att byta till vintertid och få sova en timme längre, det tyckte inte hunden var så kul idé...;-)

I övrigt var denna söndag en härlig dag för oss. Det som inte blev av i somras gick utmärkt att genomföra i oktober. I det soliga och blåsiga vädret for vi ut till havet. Till underbara Axmar och åt välsmakande (som alltid ) mat på Axmar brygga. Beundrade utsikten och bara njöt. Jag älskar detta ställe. En klar favorit. 
Alla har vi väl våra favoriter. Vilken är din favoritrestaurang?
(null)
Jag lägger sällan ut bilder på mat men den här får vara med. Det godaste jag vet. Smörstekt rödtungafile i rieslings- och hummercremesås. Mums! :-)

Och jag är så tacksam över att ha denna möjlighet att kunna gå ut och äta ibland. Koppla av i skön miljö. Det är lyx för mig. <3

(null)
Plåtar utsikten.
(null)
Inte så dum utsikt alls...
(null)
En del av den härliga interiören i detta gamla hamnmagasin.

(null)
Det vita är svanar. Massor av svanar.
Och medan vi njöt av maten färgades himlen vackert rosa.
(null)

(null)

Det blåser fortfarande kraftigt här ute i torpet. I skogen. Lövträden blir allt naknare. Det känns att vi är på väg in i november månad. 

Önskar dig en fin ny vecka och innan den infaller så hoppas jag att du kan sova gott. Halvmånen lyser starkt här mot den mörka himlen. Det är vackert. 
Kärleksljus
❤️

Taggar: #axmar#brygga#kopplaav#godmat#vackerutsikt#lyxförmig;

Kommentera inlägget här :