Vintertid?

publicerat i Allmänt;
(null)
En målning med några år på nacken. Tycker att den har så sköna energier <3

Vintertid. Måste vi verkligen gå tillbaka till vintertid? Jag tycker om att det är ljusare längre på eftermiddagarna. Och jag är inte ensam om detta. Flera sömnforskare anser att det är bättre för sömn och hälsa med sommartid. Har jag läst :-) 

I morgon har det gått 7 dagar sedan jag antog utmaningen att avstå från godis. Under en vecka. Och det har gått riktigt bra. Känner inte längre något sug faktiskt och lite piggare är jag. Får se om jag vill ha "lördagsgodis" ;-) Naturligtvis har jag fått i mig socker ändå, det finns ju i nästan allting man äter eller dricker, men man behöver ju inte "frossa" :-)
Nu ska jag jobba lite till. Hunden sover i vänteläge...då förstår ni att jag är "hockeyänka" i kväll. ;-) 

(null)

Om min svärfar hade levt så skulle han fyllt 90 år idag...saknar....

Kärleksljus 
❤️

Taggar: #vintertid#utmaning#godisförbud#hockeyänka;

Kommentera inlägget här :