Annandagsljus

publicerat i Allmänt;
(null)
Påskhälsning anno 2014. Den här glömmer jag aldrig, den var så fin ute på vår balkong. 

Det är en solig annandag påsk. Men vinden är kall. Jag gör ett kort besök ute på gården. Lapar D-vitamin. ;-) 
Hela huvudet känns "förkylt". Det värker i bihålorna och jag känner mig febrig. Suck...vårvinterförkylning? Jag är tacksam att influensan som många haft inte drabbat mig. 

Det blir lite av "slappardag" idag för både maken, hunden och mig. Kan vi unna oss, vi har ju faktiskt jobbat en stor del av påskhelgen. :-) 

(null)
Bläddrade igenom mina foton på mina målningar för att hitta någon som kändes passande denna annandag. Fastnade för denna. "Soltavlan" från 2014. :-) 

Blev du lurad igår? Jag tror inte jag blev det...det är liksom inte lika kul med aprilskämt nu för tiden när nätet är fullt av "fake news"...

Det är något märkligt med måndagar som är helgdagar. Det känns som söndag...;-) 

Dagens kom ihåg: I morgon är det tisdag. ;-)

Var inte rädd men var rädd OM dig! 
Kärleksljus
❤️


Kommentera inlägget här :