Äntligen

publicerat i Allmänt;
(null)

(null)

Det tog sin tid...men Äntligen! Lycka<3 

Och inte blir lyckan mindre för att vi idag hittade inte bara blåa sippor utan även vita! 
(null)
<3 <3 <3

Snösmältningen går fortare och fortare nu när värmen är här. Växthuset fylls med krukor och små planteringar. Där är så varmt under dagarna. Men på kvällarna håller vi koll på temperaturen, plockar in känsliga växter eller täcker över dem. 

Och äntligen går det att gå utan problem ner till sjön där islossningen pågår.  (null)

Fågelsången är stark nu och vattnet i bäckarna och dikena porlar högt. Jag försöker att ta in intrycken så mycket jag orkar. Och njuta. Om jag ska vara ärlig så skulle jag nog kunna sova dygnet runt. Men jag vägrar göra det. Ni som själva är/varit deprimerade vet hur det är...Man blir sååå trött av det minsta lilla....

Och på bordet ligger papper, pärmar och böcker som "borde" fixas med...men de får vänta ett tag till...

Fick på posten ett fint paket med beställda varor i. En av sakerna gjorde mig extra glad och den bär jag nu varje dag: 
(null)
Mitt fina gudinnesmycke i renhorn. Skapat av min fina vän och  andliga mentor Mira Mård <3

Kärleksljus
❤️

Taggar: #gudinnesmycke#blåsippor#vitsippor#islossning;

Kommentera inlägget här :