5 december

publicerat i Allmänt;
(null)
Nu blommar den vackra vita orkidén igen! <3

Har bara sett ett avsnitt av året tv-kalender. Det var riktigt kul faktiskt och speciellt kul var att se Lena Ph. Hon är ju en riktigt bra skådespelerska. Jag tittade på programmet tillsammans med mitt barnbarn. Och nej, utan barnbarn kommer jag inte slå mig ner framför tv:n och titta. Men jag gläds över att kalendern är en succé. Det behövs nya succéer :-)

Ni vet känslan när man kliver in i en ICA-butik som man aldrig handlat i förut..man stirrar och irrar och hittar inte alls. För ingen butik ser ju ut som någon annan. Och man lyckas märkligt nog gå mot strömmen hela tiden..Och ens egna tankar om att rent "logiskt så borde frukt vara där eftersom diskmedlet är här och nähä, inte det..."stämmer inte alls...;-) Maken hittar bättre, han har handlat där några gånger förut. Men vi irrar ett tag och lyckas komma hem med det vi skulle ha...tror jag...;-) 

(null)

Jag önskar dig: 
Glädje
❤️

Kommentera inlägget här :