Beskydd

publicerat i Allmänt;
(null)

Jag vet att dessa änglabilder är gammaldags och romantiserade men något inom mig gillar dem ändå. Jag tror på änglar även om jag inte tror att de ser ut som den på bilden. De är för mig ljusgestalter. Och jag vet att de är hos oss för att bl a skydda oss. 
Jag har vid ett flertal tillfällen under mitt liv varit med om änglavakt. En gång var det en hund som för ett ögonblick fick vara min ängel. 

Trams, kanske du tycker...då får du tycka det :-)

4 december:
Skidskyttestjärnan Hanna Öberg får Bragdguldet i år. Grattis! 

Temadag: Armbandsklockans dag (?!)

Väder: Regn här. Det smattrar mot rutan. Hunden tycker inte att det är promenadväder..."man blir ju våt om tassarna ju!...han vill bara sova...inomhus. ;-)
(null)

Ute på balkongen sitter en "gäst". Jag tror han kommer att stanna över jul. :-)
(null)

Var inte rädd! 
Var rädd om dig! 

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :