Väck mig när det blir Vår

publicerat i Allmänt;
1 februari
"Födelsedagsmånaden" kallar jag den eftersom jag har så många släktingar och vänner som fyller år denna månad. :-)
(null)
Precis som det var sagt...snön yr ner, hela dagen och det fortsätter i natt och i morgon. 

(null)
Vackra tulpaner från maken lyser upp i det grå-vita. <3

Sverige har fått en ny rikspolischef. En polis! Det låter ju som något självklart men är som bekant inte alltid det...;-)
Något som fått nästan ännu större rubriker är att Peter Jihde slutar på 4:an och går till 3:an...ja ja...hela världen? Nä...

Jag kryper ner i sängen igen. Och rullar in mig i täcket. Värken i kroppen är vansinnig. Jag blundar och låtsas att det är sommar... (null)

Men nu är det inte sommar...jag kan låtsas att jag gått i ide. Jag sover inte. Jag ligger i dvala. Väck mig när det blir Vår!!!

Var rädda om er i ovädret! 
Hoppfullheter
❤️

Taggar: #födelsedagsmånad#snöoväder#gåttiide;

Kommentera inlägget här :