Född en fettisdag

publicerat i Allmänt;
(null)
Eller hur? ;-)

En söt liten fågel satt i toppen av ett högt träd och sjöng: "Pst, tviddelitvitt", när jag var ute och inhämtade lite frisk luft mellan snöbyarna.
(null)
"Det blir snart vår, kära pump". Tror jag...Din ursprungsfärg börjar komma fram igen efter "blåa lager"... Du ska nog allt få bli grön igen. :-)

(null)
Grannens solur vill nog också snart ha vår ;-)

(null)
Ingen het bostadsmarknad här inte...;-)

Ja, jag fyller år idag, igen. Mamma ringde och grattade. Hon berättade att jag är född på en tisdag. En fettisdag. Mamma fick en semla att äta när hon kom till BB. :-) Hon satt upp och åt och tänkte :"Ja, men, det här var ju bara trevligt!" Det var innan jag på allvar signalerade att jag var på väg ut ;-)

Kväll: vilken överraskning! Plötsligt är det två bilar på gården. Yngste sonen är på besök. <3 (null)
Vackra blommor kom han med <3

Tacksam för denna dag. Alla uppvaktningar av olika slag. Familj, släkt och vänner <3

Det är inte så dumt att fylla år i alla fall...och ålder är ju bara en siffra ;-)

Kärleksljus
❤️

Taggar: #fyllaår#överraskning;

Kommentera inlägget här :