Var sann

publicerat i Allmänt;
Stå i din kraft och var sann. 

Ett budskap jag fått till mig. Ett personligt budskap. 
Jag upprepar det nästan som ett mantra. 
För att orka stå rak när det stormar. 
När någon eller något vill knäcka mig. 
När någon eller något testar min styrka. 

(null)

Och så alla dessa fantastiska vänner <3

En av alla mina underbara vänner besöker jag idag. Slinker in på fika och samtal i samband med promenaden. Det var så längesen vi sågs. Och jag hade ju inte sett den nya katten. Den var så söt. Och vild. ;-) Den var överallt! 
Husets hund kom och la sig på mina fötter och ville bli kliad. Katten somnade och spann. Så mysigt. Och vi kunde prata, min vän och jag. 
En sak bestämde vi också, till våren och sommaren ska vi meditera, ute, tillsammans. Utan katt :-) 

(null)
Födelsedagsblommorna blommor så vackert nu. <3

Ett OS-guld och ett OS-silver i medaljskörden idag. Skräll på skräll!  Härligt! :-) 

Vill avsluta med denna roliga skylt som fanns på gården hos mina vänner. Den ska flyttas ut på vägen när snön är borta. ;-) (null)

Kärleksljus 
❤️

Taggar: #varsann#vännen#katten#guldochsilver#lekandepensionärer;

Kommentera inlägget här :