Sen ska jag bli fokuserad och strukturerad

publicerat i Allmänt;
Jag är mig inte lik denna varma sommar. ;-) Jag har aldrig varit pedant men gillar och har behov av en viss struktur och ordning omkring mig. Vad händer nu? 
Kläder som jag använt bara en dag blir liggande på en stol istället för att hängas in i garderob eller läggas i byrålåda...det blir till slut en hel hög med kläder och så springer jag sen och letar "den där tunikan som jag hade...." 
Kassar och väskor med nytvättade kläder och handdukar som jag tagit med från stan blir stående i något hörn och irriterar mig när jag ser dem..."det får bli sen"...
När är "sen"???

"Sen" är nog när det blir svalare väder, en regnig dag...hm...kommer det ett "sen"???

Istället för "sen" kan man ju satsa på "nu"...kavla upp ärmarna (fast man har ju inga långa ärmar i värmen) och sätta igång. En sak i taget. Jag har en förmåga att starta projekt än här än där. (Jag var mer fokuserad och strukturerad förr) 
Så frågan kvarstår: "var ska jag börja?" En del saker kan man ju inte börja med förrän det och det är gjort...hm...
:-D Hi hi, ha ha!!! Vilka problem jag har! :-)

Äh, först en stund i solen...sen ska jag bli strukturerad och fokuserad...tror jag...var la jag nu det svarta linnet som...;-) 

Allt har ju sin tid...;-)
(null)
Man kan ju å andra sidan sova på saken också...;-) 

Frid och allt gott!
❤️

Taggar: #fokuserad#strukturerad#alltharsintid#kommersen;

Kommentera inlägget här :