Vårligt

publicerat i Allmänt;
(null)

Fåglarna kvittrar för fullt idag. Jag antar att det handlar om våren. ;-)

(null)
Äntligen gick det att gå ända ner till sjön! :-) 

(null)
Och himlen är så där vårligt blå :-)

Och jag har målat (kluddat) en målning "just for fun". Utan några som helst prestationskrav eller skönhetsideal, inget behov av realism, just for fun! Började med att testa struktur, lite lager på lager och sen blev det hur gräsligt och konstigt som helst tills jag tänkte "okey, pippin får vara kvar" och så hade jag bara kul ;-D Färdig? Nja, jag ställer nog undan den ett tag och plockar fram när jag vill ha kul igen ;-) 

(null)

 
Nu önskar jag dig en fin och vårlig helg! Min ska innehålla en väldigt intressant föreläsning...

Kärleksljus och Hoppfullheter
❤️


Taggar: #vårligt#justforfun;

Kommentera inlägget här :