En härlig stund på jorden

publicerat i Allmänt;
Han må vara en utomjording men när man sitter i en fullsatt kyrka och tar del av hans filosofi, humor, kärleksbudskap och underbara sånger, då är han en ovanligt varm och kärleksfull människa. I skarp kontrast till det mörka hatet och kalla tonläget i vårt land. Hans budskap är kärlek. Och att vi ska förstå att vi är miraklerna. Vi är stjärnorna. Och så skrattar vi tillsammans och allt känns så fint och varmt. En härlig stund på jorden. 

Tack Tomas DiLeva! Tack <3

Söndag morgon. Tillvaron därute är vit. Marken är täckt av blötsnö. 
Min kropp vill inte vara med. Värk i leder och muskler. 

Vetskapen om att man "får" sova en timme extra är inget som hjärnan förstår. ;-) 

Läser att det var ytterligare ett efterskalv i går kväll i den del av stan där jag var. Men vid den tiden var jag redan hemma i lägenheten vid kustbandet. Läser att det kan komma fler efterskalv. (Det var ett skalv för drygt en vecka sen i det området.  3.0 på richterskalan, vilket är högt i vårt land)

Nu tittar solen fram. Nästa vecka blir det varmt igen...och regn...

En av mina små tavlor har hittat hem hos en fin vän som jag vet uppskattar den. Det känns bra. :-) 

(null)
Änglaenergi :-) 

Dagens ord får Tomas DiLeva stå för: 
"Hjärtat vinner alltid"
<3


Hoppfullheter
❤️

Taggar: #hjärtatvinneralltid#tomasdileva#snö#enhärligstundpåjorden#änglaenergi;

Kommentera inlägget här :