Jag undrar

publicerat i Allmänt;
Jag undrar...

Det är naturligtvis dumt att spekulera men jag kan ändå inte låta bli att fundera på hur det politiska klimatet hade varit idag om Anna Lind fått leva...
Idag är det 15 år sedan hon mördades...

Jag undrar...

Hur svårt kan det vara att förstå denna text och agera efter lagen?
(null)
(Från Fb-sidan "En röst mot rasism")

Jag undrar...
Vad du ser på den här bilden... (null)
Jag vet mycket väl att jag plåtat en björkstam men jag ser också någon/något där. Jag ser ett troll med långt hår och en cigg i munnen. Hen tittar på mig...;-) 

Jag undrar...
Vad livet skulle vara utan fantasin? Utan föreställningsförmågan? 

Jag undrar...
Om du tycker att jag är helknas nu när jag påstår att jag ser ett hjärta här? :-D En kastanj, javisst, nen ett hjärta också. ;-)
(null)

Kärleksljus
❤️

Taggar: #jagundrar#annalind#grundlagen#fantasin#trollochhjärtan;

Kommentera inlägget här :