En underbar dag

publicerat i Allmänt;
Hemma igen efter "Dalasvängen":-) Kan bara summera dagen med ordet: underbar. 
Kan också konstatera att våren kommit längre i Dalarna än i Gästrikland. Vitsippor! Massor med vitsippor i Avestaområdet! 

Tack vare att yngste sonen ställde upp som hundvakt kunde vi göra denna trip. 
(null)
Klosterskolan i Avesta. En speciell byggnad. 

Äntligen kom jag hit! Och fick träffa Annica Andersson "live" och se hennes fantastiska tavlor "live"...och den jag gillat mest länge nu, den köpte jag och har med mig hem. Bild på tavlan utan plastomslag, kommer senare. 
(null)
Äntligen fick vi till ett möte :-) Tänk att man kan bli så bra vänner på Fb att när man möts i verkligheten så känns det som om man redan känner varandra!  <3

Efter det besöket for vi till Utsund och träffade Balder, vår valp, igen. Han hade växt även om han naturligtvis är liten ännu.  (null)

En överraskning väntade mig på gården också. En av mina finaste vänner var där. Så mysigt att få krama om henne. Överhuvudtaget var det just det här med all värme och kärlek jag mötts av denna dag som gjort att det känns så mjukt och fridfullt inom mig. Och en massa glädje förstås. Så tacksam.

Solen och sommarvärmen var med oss hela tiden och bidrog på sitt sätt till att  denna dag blev en underbar dag!  

(null)
Annicas underbara tavlor. Vedic Art. <3
(null)

(null)

Hoppas att Din Annandag Påsk varit/är en fin dag. Har du varit på konstrunda? 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #enunderbardag#klosterskolanavesta#vedicart#valpen;

Kommentera inlägget här :