Några ord en fredag

publicerat i Allmänt;
Sitter och väntar på min tur hos frissan. Ska bli skönt att få lämna över mitt hår i hennes vård :-) 

Här i centrum är det ett folkvimmel idag. Så härligt. Solen skiner och värmer gott. Korta stunder kan jag njuta av stadslivet, men det blir snart för många intryck på en gång. Annat var det före utmattningarna. 

Indiska har 20% på tunikor ser jag. Indiska är en av mina favoritaffärer. :-)

Det är korta veckor nu på våren. Det är väl därför det känns som om tiden går fortare. Jag blir lite "dagvill". ;-) 
———

Fort går det i naturen också. Det fullständigt exploderar och man kan nästan se gräset växa. :-) 

Jag är, som alltid, mycket nöjd med frisyr och färg. Känner mig lite "ny". :-)

Det har blivit kväll. Ljus kväll. Jag har hittat saker i lägenheten, till loppis också. Värst vad mycket grejer jag samlat på mig genom åren. Trots tidigare utrensningar...

Nu önskar jag Dig en riktigt fin helg! 

Frid och Fred
❤️

Kommentera inlägget här :