Aktuellt och ett minne

publicerat i Allmänt;
Angående en aktuell händelse: 

(null)
Wisti :-) 
Satir när den är som bäst. Väl medveten om att alla inte gillar det. Men jag gör det :-) Satir är alltid lite överdriven (ibland mycket) men bottnar i sanning och verklighet. 

En till, ständigt aktuell, dessvärre...
(null)

Jag har fina vänner som jobbar på FK. Så inget ont till dem. Det är själva "systemet" som är helt vansinnigt. Politikernas order. Får ibland en känsla av att det är lite som Lotto...alltså, lotteri. Jag känner några som inte haft något krångel alls med att få sin sjukersättning och som blivit fint bemötta...medan andra...ja, ni vet. Hemskt. 

Så blev det då fredag igen...;-)

Bläddrar i album och upptäcker vad jag gjorde för ett år sedan. Var jag var...åh, suck, önskar att det var nu...
(null)
Tofta strand. Efter badet. 

Minns du vad du gjorde för ett år sedan? ;-) 

Nej, jag ska inte klaga på nutiden. Här och nu är också bra. 

Önskar Dig en riktigt fin helg. 
(null)


NAMASTE 
❤️

Taggar: #fredag#satir#aktuellt#minne#tofta;

Kommentera inlägget här :