God vilja

publicerat i Allmänt;
(null)
"Hej, på dig!" 

Idag fyller han 9 månader vår lille bus. Grattis! <3

Lördag 7 december. 
Väder: blötsnö
Det återstår 24 dagar av året

Vi hade funderingar på att åka på julmarknaden i Axmar bruk men varken väder eller mitt "hälsotillstånd" kändes passande för det. Det blir fler möjligheter. 
Planering och beställning av julklappar blev det istället. Ovanligt tidigt för att vara oss. ;-)
Och idag kom ljusslingorna upp! Till er som följt mig genom åren: inga problem med att hitta dem i år ;-))

Ikväll är det hockey, hemmamatch...jag och hundarna stannar hemma ;-)

Jag är, peppar, peppar, piggare idag. :-) 

Det blev tumult när Greta anlände till klimattoppmötet i Madrid. När Aftonbladet frågar henne:
"Vad har gjort starkast intryck på dig under din resa i USA?"
Svarar hon: 
"– Att det hoppfulla är människor och människors goda vilja. Jag har träffat så många politiker och företagsledare, och jag har inte hittat mycket hopp där. Hoppet finns hos alla andra människor jag mött. "

Människors goda vilja...ja, den finns där....:-) 

Och så en julsång på det: ;-D
(null)

Kärleksljus
❤️

Taggar: #människorsgodavilja#balderfyllerniomånader;

Kommentera inlägget här :