Trovärdighet

publicerat i Allmänt;
(null)
Vackert och kallt. Växthuset vilar i snötäcket. 

Skillnader:
49,5 grader plus i Australien.
49 grader minus i USA. 

Trovärdighet:
Det finns politiker, partiledare, som inte bara pratar utan rent praktiskt ställer upp och hjälper de mest behövande. Det finns en partiledare som inte skryter om sin förträfflighet, men som blir avslöjad på film när han tidigt en morgon hjälper hemlösa. Och det är inte första gången han hjälper till. 
För mig handlar detta om trovärdighet. Äkta engagemang. 
Så vare sig man är "höger, vänster eller mitt emellan" så är det väl glädjande att det finns partiledare som är trovärdiga. Vi behöver så mycket medmänsklighet i vårt land idag. 
(null)
Snö och blå himmel. Vackert. 
(null)
Jaha...ja, men vi ses väl till våren igen då. ;-)
(null)
Några av alla småfåglar som samlas runt fågelmatarna idag. 

Solen skiner ute och strålarna kommer in genom fönstret. Allt blir så ljust. 
Men sol i sinnet har jag inte denna dag. Tvärtom. Jag har sorg. Och saknad av något jag mist. Som följd av vad en person gjort. Så idag rinner tårarna och det gör ont i själen. Det är något djupt personligt så jag berättar inte mer. För alla skulle inte förstå...

Ja, ni vet alla hur det kan vara ibland...

(null)
Det börjar likna förra vintern...

Och i morgon ska det snöa hela dagen...Kanske behöver vi allt detta vatten, om det nu blir en lika het och torr sommar i år igen?

Tack för att du ville titta in här och läsa! 
Var rädd om Dig! 
NAMASTE 
❤️

Taggar: #trovärdighet;

Kommentera inlägget här :