Växt en decimeter

publicerat i Allmänt;
(null)
Kall morgon efter en kall natt. Följdes av en vacker dag. 

Återkommen till "verkligheten" efter en helg i en annan "verklighet". 
Återkommen efter en helgkurs i dalaskogen. 
Så mycket skratt, vänskap, kreativitet, lärdom, healing...det går inte att enkelt sammanfatta.
Måste landa och smälta. 
Men jag känner mig som om jag växt minst en decimeter. ;-) 
Kanske låter flummigt men det är fel ord. För andligheten är allt annat än flum. 
(null)
De här sötnosarna är en självklarhet under kurshelgerna. 

(null)
Jag målade en tavla med inspiaration av elementet Vatten. Underbart att skapa fritt igen. :-)

(null)
Under tidig måndagsmorgon är det blodmåne! Så passa på att titta upp på himlavalvet, i sydväst.  Total månförmörkelse är det mellan 5.40 och 6.43. 

Hoppas att din helg varit en fin helg! 
Nu är jag så trött så ögonen börjar titta i kors. ;-) 

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :