Skies of blue

publicerat i Allmänt;
(null)
Ser skönt ut. Påminner mig om hängmattorna längs strandpromenaden i Visby...

Något hände igår kväll. Något upprivande. Efter tårar och ilska tog jag ett beslut. Jag måste få koll på situationen. Dags att jag står för spelreglerna, dags att på allvar ställa ultimatum. Jag skrev ett brev. Det får bära eller brista, men nu har jag plockat fram min inre styrka på allvar. 

(null)
Nej, det finns ingen sån tidsgräns...


Älskade maken och gammelhunden är i stan, i arbetslokalen där det är betydligt svalare än här i torpet. Vi letar skugga och svalka, jag och Balder. Det går sådär..29 grader varmt i skuggan och nästan ingen vind alls...förra sommaren gör sig påmind...

Hittar ett recept på en snabbakad Vinbärspaj. Charmas av att det står: "en bestämd nypa salt" :-) 

Var rädd om Dig! 
Drick mycket vatten! 

(null)
Så står det på locket på en liten porslinsask som jag fick som barn. 

"My wish for you 
Is skies of blue"
❤️

Taggar: #skiesofblue#mininrestyrka#hett#nypasalt;

Kommentera inlägget här :