”Inte”

publicerat i Allmänt;
Tror att Balder tycker att vi är tråkiga nu...
Det är så många "inte"...och en fasligt massa "nej"...

Man får inte: 
Gräva stora hål i gräsmattan och absolut inte i rabatterna
Springa i dikena
Försvinna ur människors åsyn
Kasta sig på "storebrorsan" och bita honom i svansen
Knapra på skor
Osv...
;-)

Så livet är just nu: boring! Eller lite mer åt: "men asså, skärp er!" ;-) "Jag utforskar ju bara världen, testar typ"
(null)
"Tjena!" :-)

Under två dagar tycker jag mig sett den: rödhaken. "Om den är här kommer den sätta sig på pumpen och visa upp sig" tänkte jag. Och nu gjorde den det. <3 

På eftermiddagen brakade det loss. Åska och störtregn. Balder stod länge på förstukvisten och studerade fenomenet. 

Grattis Greta och miljörörelsen Friday for future, till Amnesty Internationals finaste pris, Ambassador of conscience award!!!!!! Wow!!!!
<3

(null)
"Ogräs" är vackert <3


Och nu kom det en budbil med blommor till maken. Så vacker bukett! 
(null)
Från äldste sonen med familj <3

Tillönskar Dig, kära läsare, en riktigt fin Pingsthelg! (Värst vad helgdagarna duggar tätt nu)

Befinner mig i en period i livet när jag varken har studenter, bröllopspar eller konfirmander att fira...det var så intensivt så många år så det känns lite konstigt nu....

Kärleksljus 
❤️

Taggar: #inte#boring#åska#grattisgreta;

Kommentera inlägget här :