Moln och fantasi

publicerat i Allmänt;
(null)
Tycker att det är något speciellt med det där molnet...jag ser det jag ser, vad ser du? :-)

Man kan säkert hitta på en massa annat kul en lördagkväll än att se på fotboll...men nu valde vi att se matchen mellan Norge - Australien och vi ångrar oss inte. Vilket drama, vilken rysare, vilken underhållning! Och vilken succé för Norge! Kul! 

(null)
"Nja, jag kikade väl lite på fotbollen jag med, men mest busade jag med brorsan eller låg och sov. Kan du se att jag kan le?" :-)

(null)
Både jag och maken är storätare av rädisor. Mysigt att skörda egna. De är godast :-)
(null)
Närbild Lupin :-)

Och så en molnbild till. Bara en. För idag ;-)
(null)
Det är väl troligen för att jag har hundar omkring mig som jag ser ett hundansikte i molnet...;-) Du kanske ser något helt annat? Eller inget alls? "Vad är det där för tjafs?" kanske du tycker. Det får du tycka. Vi har olika sinne för fantasi, vi ser olika. :-) 

Frid
❤️

Taggar: #moln#fantasi#hundleende#rädisor#fotboll;

Kommentera inlägget här :