När åskovädret dragit förbi

publicerat i Allmänt;
När mullret och blixtarna dragit vidare och det enda som hörs är droppande vatten. 
När regnet och blåsten dragit förbi blir det väldigt tyst. 
Väderdramat är, förhoppningsvis, över för denna gång. 
Huvudvärken släpper en bit i taget. Är tacksam att jag fick sova nästan hela morgonen. 

Sissela Kyle, Stina Wollter, Jonas Gardell, Tilde de Paula Eby, Jill Johnson, Fares Fares....se där några av årets sommarpratare! Jag tänker inte missa 3 juli, Stinas program :-)

Just nu möblerar Balder om här i lilla stugan...:-) Jag hade tydligen ställt hans korg på "fel" plats...vet inte om jag tycker att den plats han valt är så mycket bättre ;-) 

Ibland kommer de ett sånt där meddelande som gör ont att få. Inte så personligt men för de nära drabbade som man tycker så mycket om. Idag går mina tankar till en drabbad familj. <3

Nu ska jag försöka samla ihop mig så pass att jag inte blir liggandes hela dagen. Det mörknar på igen...mer regn? 

I Stockholm råder stort säkerhetspådrag. Obama är i stan <3

(null)

Var rädd om Dig! 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #åskoväder;

Kommentera inlägget här :