Tillvaro

publicerat i Allmänt;
Det regnar ute och känns kallt. Jag kokar en mugg te (present från hotellet), hundarna sover, (att en liten kan snarka så mycket), på golvet ligger en söndertuggad tidning, maken sitter vid datorn. 
(null)

Vi har varit ute. Det var mysigare väder på morgonen. 
(null)
Domherren har bo i närheten 
(null)
Härlig sallad har vi gott om :-)

Juni är här. Men det märks inte på temperaturen. 
Jag är innerligt trött på kylan och blåsten men det är bara att gilla läget. 

Kristin vann Let’s Dance igår så nu är både jag och Tony nöjda ;-) 

Sen finns det mycket allvarligare nyheter i informationsflödet men ibland orkar jag bara konstatera och sen hitta något att glädja mig över. För att andra gånger fokusera på annat. 

Lördag 1 juni. Jag är trots vädret nöjd med min tillvaro, hoppas att det samma gäller för dig. 
(null)
Jag tror bestämt att det är någon som iakttar mig i den här stubben...??

Tillvaro...att vara till...

Kärleksljus
❤️

Taggar: #tillvaro#juni#letsdance;

Kommentera inlägget här :