Ordning ur kaos

publicerat i Allmänt;
Man kan tro att jag skapar kaos, men jag skapar faktiskt ordning...;-) Eller, det ser ut som kaos men min intention är ordning...;-)
(null)

Förr, när vi bodde i Knivsta, var vi här i torpets två hus enbart på fritiden. Då behövde vi uppsättningar av i stort allt (det var ju inte direkt läge att kvista över till Knivsta när något verktyg eller annat inte fanns här) och periodvis under sommaren var vi två hushåll här. Nu har vi nära hem till stan och oftast är vi bara två personer här. + hund! Så här måste rensas! I torp/fritidshus samlas ju också så mycket av "det som vi inte vet var vi ska lägga men inte vill slänga"....;-) 
Kassar, kartonger, soppåsar fylls nu med "grejor" som ska lämnas bort eller slängas..

Jag kämpar på så mycket kroppen tillåter. Eller lite till. Passar på nu när jag har lite mer energi än vanligt. Får "däcka" sedan, med en härlig känsla av att ha gjort något bra. Befriat mig från grejer. Härlig feng-shui! :-) 

Öppnar ytterdörren och vädrar ur. Släpper in vårvärmen och friska vårvindar. 

Och plötsligt är det fredag igen. En helg med tidsomställning är på gång. Sommartid. 

Trevlig helg och kom ihåg att:
(null)

Vårljus
❤️

Kommentera inlägget här :