Saliga av lycka

publicerat i Allmänt;
(null)
På jobbet...De här två blev igår kväll alldeles saliga av lycka när familjens två söner dök upp. Och de är här idag också. Jobbar. 

Snö och sol har denna dag bestått av. Halt men härligt ändå. 

Jag tänker inte skriva så mycket mer nu. Som företagare med webbshop vill jag bara säga att, nej, jag skäms inte över vår rea. Alla har inte råd att handla för ordinarie pris. Självklart är jag emot överkonsumtion men jag dömer inte människors val. Och jag tar ansvar för min egen shopping. Jag rensar ut och skänker bort betydligt mer än vad jag inhandlar. Så nej, jag skäms inte. 

Önskar Dig en riktigt fin helg. På söndag är det dags, att tända första ljuset. <3
(null)
Det här änglabokmärket låg plötsligt på golvet häromdagen. Vet inte varifrån det kommer. Men det får minna om frid, adventsfrid. <3

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :