Solglimtar och tålamod

publicerat i Allmänt;
Jag tänkte idag när jag tittade ut på allt det gråa därute att det var så längesen jag såg solen. 
Mitt på dagen lyckades hon bryta genom det grå molntäcket och för några minuter lyste hon upp tillvaron. 
Tacksam för den solglimten! 
(null)
<3

Efter ett jobbigt år, både själsligt och kroppsligt, känner jag mig märkligt "tom". Tror att det är dags för en healingbehandling. Har talat med en fin vän så det är på gång. :-)
I övrigt så testar jag mitt tålamod just nu. Det gäller allt från tillfriskning till försenade leveranser av beställda saker. Tålamod! 
(null)
<3

Hur har du det med tålamodet? ;-) 
Hur det än är med det så önskar jag dig en fin helg med många solglimtar. :-) 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #solglimtar#healing#tålamod;

Kommentera inlägget här :