Frid och glädje

publicerat i Allmänt;
Idag skiner solen nästan hela tiden efter morgonens regn. Vi tar en promenad bland löven. 
(null)
Jag erkänner gärna att jag gillar att gå bland löv. De är vackra och prasslar så mysigt. ;-)

(null)

(null)
Även de bruna löven har sin skönhet.

(null)
Balder har blivit "stadshund" ;-)

När vi kommer in är det dags för en liten sovstund. I alla fall för hundarna. Balder söker sig som vanligt till solen. 
(null)
<3

Själv är jag lite hungrig och tar en lunchsallad. Maken vill äta lite senare. Jag sitter och tittar ut på den glittrande ån. Känner ett lugn och en glädje inom mig idag. Så där som det plötsligt kan kännas ibland. Tacksam <3
(null)

Världens oro lämnar jag utanför mig själv idag. Stunder av frid måste man unna sig ibland. Om man kan. 

(null)
Ja, ungefär så...typ...:-)

NAMASTE
❤️

Taggar: #frid#glädje#höstlöv#stadshund;

Kommentera inlägget här :