Mysig lördag

publicerat i Allmänt;
Hemma igen efter barnkalas i Vendelsö. Så mysigt. Lång resa men det är det värt. Och jag är tacksam över att jag orkade följa med i år. Märker dock att jag inte är stresstålig för fem öre och får huvudvärk och blir sååå trött. Men har man varit utbränd, totalt utbränd, två gånger i sitt liv, kan man visserligen "glöda" igen, men stresstålig blir man aldrig mer. 

Såg på Världens Barn-galan igår. Trots allt sorgligt och förfärligt man får se och trots alla orättvisor, så värmde programmet mig. För insikten om att det finns så många givmilda, engagerade och medmänskliga människor i alla åldrar i vårt land, det värmer och gläder. <3

Det finns kärlek. :-) Det finns omtanke :-) Det finns människor som kämpar för allas lika värde. :-) Det finns kärlek :-)

Här skulle det vara en bild, tyckte jag, det tyckte inte bloggen....:-(

Störst av allt är Kärleken
❤️



Taggar: #störstavallt;

Kommentera inlägget här :