Coronaeffekt

publicerat i Allmänt;
(null)
För första gången någonsin på vår egen äng...<3 Troligen har det kommit via fåglar från grannen. 

Det är lite kluvet det där med "coronaeffekter" som det står mycket om nu. Vill ju inte ha corona någonstans i världen men bilder "före och efter" från olika platser är ju fascinerande. Som bilder från Los Angeles där man tydligt ser hur smogen lättat och man nu ser staden tydligt.  Och i vissa delar av Indien kan man nu ,efter 30 år, äntligen se Himalaya igen. :-)
Moder Jord andas igen...

Såg nyss en rubrik om att det var rekordfå omkomna i trafiken i vårt land under mars månad...

Som sagt, jag känner mig kluven. Så synd att det ska behöva komma en pandemi över oss för att såna här positiva saker ska hända...

Dagens "hoppsan" ;-) Ca 2350 norrmän sitter nu i karantän efter att besökt Sverige under påsk...aj,aj,aj. Man ska inte gå över gränsen i cornatider! 

Jag hade inte tänkt skriva något om corona idag men det är helt enkelt oundvikligt...

Jag hoppas att Du mår bra! Om inte så hoppas jag att Du snart mår bättre. Vi får sända friska och varma tankar till varandra! Allihop! 

Kärleksljus
❤️





Taggar: #coronaeffekt#moderjordamdasigen#norrmän#friskahälsningar;

Kommentera inlägget här :