Vila, sova och gilla läget

publicerat i Allmänt;
(null)
Ja, en sån dag har jag haft...och hundarna tycks gilla det...korta stunder aktivitet, långa stunder vila...gärna sova...
Efter soliga, varma dagar kom en mulen och kallare dag. Precis som april är. 
Fibromyalgin reagerar ju på temperaturskillnader så den däckade mig idag. Det är bara att "gilla läget", fast det gör jag inte...men vem gillar läget överhuvudtaget nu? 

Råkade skrämma iväg tre sädesärlor på gräsmattan med min blotta existens. Tre som verkar hålla ihop, det var lika förra sommaren...märkligt....

Jag har fått mitt första myggbett för i år. Hundarna har haft varsin fästing. Allt med våren är inte kul. 

Usch, vad dyster jag låter. Ärligt talat så går det ju ingen nöd på mig. Så nu avslutar jag dagens inlägg med en önskan om du får en Fin och Glad Helg. Trots allt! 

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #vila#sova#gillaläget#sädesärlor#myggbett#fästingar;

Kommentera inlägget här :