Gråväder och Catwalk

publicerat i Allmänt;
(null)
Ja, inte är det lätt...

Det är ju inte bara gråmulet, det regnar, allt känns fuktigt. Kommer bli halt om det fryser på. 
(null)
Försöker hitta något vackert. Kanske dropparna på trädgrenarna. De ser ut som pärlor. :-)

Har förstått att det istället för regn har kommit mycket snö norrut. Här är det "evig höst"...;-) 

Jag har trummat och tonat. Känns gott för kropp och själ. 

(null)


Världen. Den stora världen som via nyheterna tittar in i min lilla. Men bara så mycket som jag tillåter. Det är mycket kaos i den stora världen. Ett snabbspridande virus. En president med storhetsvansinne. (Jag hoppas verkligen att uttrycket "högmod går före fall" stämmer).....Och mycket mer. Letar febrilt efter goda nyheter...

Och jamenvisst! Filmen Cat Walk med Glada-Hudik-gänget! Den handlar om personer med funktionsvariationer som fick vara fotomodeller i New York. Mest handlar den om Emma Östlund som i gymnasiet blev mobbad för sin funktionsnedsättning. Nu får hon sin revansch. Drömmen om den rosa balklänningen. Jag hoppas att du såg Emma hos Skavlan för ett par veckor sen. Om inte, se och lyssna på fantastiska Emma. Vilken glädjespridare! <3

Var rädd om Dig! 
Du är oersättlig! 

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #gråväder#catwalk#presidentmedstorhetsvansinne;

Kommentera inlägget här :