Vårtecken

publicerat i Allmänt;

Vet du vad Corona är?
Nej, nej, inte viruset. 

Corona är en ölsort från Mexico.

Corona är också en liten stjärnbild på norra stjärnhimlen. 

Och så är det visst ett virus...

Jag vet att jag skrev igår att vi "ses" här idag. Och jag är tacksam att du tittade in. Tyvärr har luften liksom gått ur mig och jag orkar inte fundera ut något kul att formulera till ett positivt inlägg. 

En rar kvällsbild bjuder jag på: 
(null)
De där två <3 <3

I kväll tänker jag se på "Tillsammans med Strömstedts". Eftersom Stina Wollter och hennes make är med. Garanterat bra! :-)

Kom ihåg: Du är Värdefull <3

I morgon går solen upp kl 05.56 och ner kl 18.05 här i mina trakter. Och det finns en varning: risk för gräsbrand. Ett riktigt vårtecken alltså!  

Kärleksljus
❤️

Taggar: #vårtecken#coronaöl#coronastjärnbild#strömstedts;

Kommentera inlägget här :