Lasse bl a

publicerat i Allmänt;
Ett stort GRATTIS och hipp hipp hurraaa för Lasse Åberg idag! 80 år! 
(null)
När jag flyttade till Bålsta i början av 70-talet så "skröt" man lite med att där bodde Lasse Åberg :-) Nu har han ett museum sen ett flertal år tillbaka i Bålsta. Väl värt ett besök men ta med ditt barnasinne! :-)
Han påpekar att "80 är det nya 50"...!???

Ljusglimtar i coronamörkret:
Allt fler tillfrisknar
Allt fler slutar röka
:-)

Kom du ihåg att deklarera i tid? Det gjorde vi, fast i sista minuten, som ofta förr...;-) 

I USA undrar man hur Melania Trump, som nyss fyllt 50, fortfarande kan se så ung ut. Hon avslöjar sina knep: ingen botox eller fillers, bara ständig återfuktning av huden...
Bara så att ni vet :-)Men jag vet inte om man ska tro på det? 

Jag fortsätter min "minnesparad" av bilder från Gotland. Ett år sedan vi var där senast. Längtar dit så det gör ont.  (null)
Krusmyntagården. Maj-19

Bara att finna sig i att man får fortsätta att längta. Och minnas <3
När vi var på ön i maj-18 var det rejält sommarvarmt och vi vet ju alla hur den sommaren fortskred...I maj i fjol var det kallt och den sommaren blev ju mer "normal" ur svensk synvinkel. Undrar hur årets sommar blir? 

Efter en rejäl utedag i solens sken är både tvåbenta och fyrbenta lite vårtrötta. :-) 

Solen skiner väl på dig också? Hoppas jag. 
Var rädd om Dig! Du är värdefull! Glöm aldrig det! <3

Solsken
❤️

Taggar: #grattis#lasseåberg#bålsta#melaniasskönhetsknep#ljusglimtar;

Kommentera inlägget här :