Morgondagen

publicerat i Allmänt;
(null)
Birgitta Yavari

Dagens "tänk om"

Ja, tänk om det verkligen är en romans mellan Ebba och Markoolio? Det låter så osannolikt att det nästan kan vara sant...nä...skoja bara ;-)


Dagens mirakel:

Lilla Ayda 3 år som räddades ur betongmassorna efter jordbävningen i Turkiet. Efter 4 dygn! Mirakel <3


Dagens farväl:

Jag kommer sakna Jonas Sjöstedt. En sån som han behövs i svensk politik. Varm person, med humor, bestämd, tydlig, skicklig politiker. Även om jag inte alltid varit överens med honom så...ja, jag saknar honom. 


Dagens corona:

Ingen fysisk kontakt med andra än de i familjen. Låter hårt men tyvärr nödvändigt...Kramarna får vi spara till sen...

Var rädd om Dig! 

Morgondagen:

Vet vi inget om. Vi kan ana och önska och hoppas. Planera och kolla prognoser. Men vi vet egentligen inget alls. Tillit till att allt blir bra. För det kan ju bli alldeles otroligt bra! 

(null)


Jag sätter min tillit till änglarna :-)
(null)

Änglatro eller inte, må du ha något/någon du litar på. <3

Änglavakt
❤️

Taggar: #morgondagensbekymmer#änglavakt#mirakel#tånkom;

Kommentera inlägget här :