Action och fantasi

publicerat i Allmänt;
(null)
Med tanke på mitt minst sagt gråa inlägg igår ;-)

Regn och kraftig blåst. Men inte så kraftig som på många andra ställen i landet. 

Media kommer med nya uppdateringar om presidentvalet hela tiden. Spänningen är stor. Tror stora delar av världen kommer dra en lättad suck om Biden vinner stort. Om det blir jämnt utbryter kanske konflikter med våldsinslag. Och vinner Trump...nej, det vill jag inte tänka på...

Några tror att Trump kommer att vägra lämna om han förlorar. Jag ser framför mig ett scenario i amerikansk actionfilmstil där Trump sitter i ovala rummet med ett gevär och vägrar lämna medan Melania packar sina väskor och flyr Vita Huset... Har jag sett för många actionfilmer eller har jag för livfull fantasi? Hi hi...inget av det...bara på skoj...eller så skoj är det ju inte...Men ärligt talat, vad som helst kan ju hända! "The show must go on"...

Tänk om...
Alla tog corona på allvar...Nu vädjar sjukhuspersonalen igen.. De är hjältar, men inga robotar, de är människor... Det är ju inte bara antalet döda som är det allvarliga. Det är ju alla långtidssjuka och alla allvarliga biverkningar också. 

(null)
<3

Hoppas att du inte drabbats hårt i detta oväder. Så får vi hoppas på sol i morgon. 

(null)
2 nov-14 Gävle Strand.

Kärleksljus 
❤️

Taggar: #action#fantasi#theshowmustgoon#spänning#coronapåallvar;

Kommentera inlägget här :