Giftigt

publicerat i Allmänt;
(null)

De är giftiga men de lyser upp i det grå och bruna. Som små stoppmärken står de där. :-) 

(null)

(null)

Under min barndoms somrar på Gotland återkom ofta en mardröm. Jag drömde att Gotland klövs i två delar och att jag hamnade på ena delen och mamma på den andra...
Jag kan idag se det lite symboliskt för min personliga del...men faktum är att forskare nu klimatlarmar om att när Antarktis is fortsätter smälta stiger haven och historiska marker läggs under vatten. Gotland kan komma att bli uppdelad på två öar istället för en...

(null)
En annan svamp...

Okey, det ligger i framtiden men det är nu vi kan stoppa klimatförändringarna...Vill vi? 
(null)
En tripp till stan kanske? Ja! Balder är med på det mesta med stor glädje. Dansar, ylar, hoppar, skäller...;-)

Var fortsatt rädd om Dig!

Kärleksljus 
❤️

Taggar: #giftigt#stoppmärkenidetgrå#gotlanditvådelar#balderhängermed;

Kommentera inlägget här :