I morgon

publicerat i Allmänt;
"I morgon vid den här tiden är klockan bara 14", säger maken så uppmuntrande när klockan är 15....mmm....
Kanske är det sista året vi ställer om klockorna. Jag har för längesen slutat fundera på vad som är bäst, sommartid eller vintertid (normaltid) året runt. Det blir som det blir...

(null)
Det har mest varit mulet och mörkt hela dagen men nu på eftermiddagen kom solen fram. Det glittrar som av guld i björkens löv. <3

Jaha, det blev David Lindgren och Petra Mede som är nytt värdpar för Let’s Dance. Valet av David möts positivt i kommentarerna men valet av Petra är mindre populärt. Man ogillar hennes dominans och självgodhet. Hon kan bli "för mycket" ibland kan jag känna men självgodheten är hennes image, det hennes humor bygger på. Det blir nog bra. Tror jag. :-)Och ingen är ju tvingad att titta på programmet...

Bruce och Laleh i samma program. Vilken lycka för mig och alla andra som tycker om dessa fantastiska artister och intressanta människor. <3 Tack Skavlan! :-)

Det är visst höstlov nu? Jag har blivit så gammal att jag inte längre håller reda på sånt. Hoppas att det är lugnt i trafiken och att det blir en vecka för återhämtning för alla lediga. 

Avslutar dagens inlägg med kloka ord:

(null)
(Har "lånat" den från Fb)

Kom ihåg: Vi får en timme "tillbaka" i natt. 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #vintertid#entimmetillbaka#letsdance#visdomordfrånjapan;

Kommentera inlägget här :