Lördag

publicerat i Allmänt;
(null)
Skönhet på landet. Rosenbuskens fantastiska färgpalett på hösten. <.3

Rapport från landet: 
Man hör ofta att "på landet händer ju ingenting"...? Va? Ska bara tala om att på landet sker det visst saker. Som att brevlådorna plötsligt står på andra sidan vägen! Det ni! :-) 


I stan:
(null)
Vid havet

(null)


(null)


Läst: "Prata inte med hat i munnen"
Kloka ord!

Läst:  Coronan sprider sig. Svenska skidorterna är redan fullbokade. ??

Läst:  Det finns de kristna i USA som tror att Trump är "Guds utsände på jorden för att rädda världen från undergång." Jag vet inte vad ni tycker men för mig är detta skrämmande. 

Denna tid. Nutid. Så overkligt många konstigheter som händer...

Nä, jag får väl sätta mig i soffan bredvid maken och se på hockey och bara koppla bort övriga världen en stund. ;-) 

(null)
I kväll tänder jag ljus för alla som är arbetslösa. Må ni få jobb att trivas med. Men kom ihåg: ni är värdefulla precis som ni är! <3

NAMASTE 
❤️

Taggar: #tänderljus#arbetslösa#händersakerpålandet#skrämmandetro;

Kommentera inlägget här :