Kärlekstecken

publicerat i Allmänt;
(null)
Kärlekstecken från naturen.


Tänk att det gick! Att det lönade sig att protestera! "Det sitter i väggarna" blir kvar. :-)


Uppsala, Uppsala, för alltid i mitt hjärta. Kära Uppsalabor, följ rekommendationerna...snälla...

Vårdpersonalen vet inte hur de ska orka, de har inte fått tillräcklig återhämtning...:-(


Jag lyssnar på en ny bok. Det verkar vara verklighetsskildringar som gäller för mig nu. :-) Jag lyssnar på "Knutbyflickan", om livet i sektens innersta krets. Linnea Kuling heter hon som berättar. En skrämmande värld öppnar sig när man lyssnar. Värme byts mot kyla. Gud eller Satan. Änglar och Demoner...om maktmissbruk, lögner, manipulation, karisma, hjärntvätt...Intressant, mycket intressant! 


(null)
Ikväll tänder jag ljus för alla som utsätts för hat, hot, mobbning...må alla ha kraft att resa sig igen och inse hur värdefulla de är. Må vi också hjälpas åt att avslöja hatarna och lyckas skydda våra medmänniskor. Modigt ställa upp för varandra och visa vad allas lika värde handlar om i praktiken. 

I en värld som verkar vara full av narcissister, våldsverkare, lögnare, extremister...är det bra att påminna sig om att det finns massor med kärleksfulla och kloka människor. Att det finns bra ledare och medmänsklig politik. Att det finns hjältar och människor som kämpar för allas lika värde. 
Det finns Kärlek <3
Det finns Tro <3
Det finns Hopp <3

Och om det är någon som undrar så ja, vi fortsätter att rensa...:-)

Kärlek, hopp och tro
❤️


Taggar: #kärlekstecken#tro#hopp#detgickattförändra;

Kommentera inlägget här :