Verkligheten kom ikapp?

publicerat i Allmänt;
Ja, vad ska man säga om dagens stora världsnyhet? Verkligheten kom ikapp Trump...
Fortsättning följer, som det brukar heta...

Jag har intagit viloläge. Kroppen säger ifrån. Men inte knoppen, så det är den där eviga kampen. Nu vann kroppen. 

Balder kommer och ligger hos mig ibland. När inte husse hittar på något roligare som att promenera t ex. :-)

(null)
Min hösttavla från oktober 2018 :-)

En del nyheter sticker ut. Som detta från Aftonbladet:
" Fem papegojor har fått rött kort av en djurpark för opassande språkbruk.
Orsak: de svär för mycket åt besökarna.
Nu ska djuren omplaceras."
Det handlar om arten Grå Jacko som donerats till en djurpark i England. Jag ska inte ge exempel på deras svordomar, men vackert var det inte ;-)

Nu önskar jag dig en finfin helg! Kanske tillhör du de lyckliga som får lite solljus på sig!Och ganska varmt är det ju fortfarande. Hösten är hursomhelst vacker. Eller hur?

Höstsol
❤️


Taggar: #hösttavlan#verklighetenkomikapp#svärandepapegojor;

Kommentera inlägget här :