Det finns värre saker

publicerat i Allmänt;
(null)
Morgon. Annandag Påsk. Kom mycket snö under natten. 

(null)
Tack och lov för solen! Men den iskalla vinden var inte rolig att vara ute i. 

(null)
:-)

Det finns värre saker än ett bakslag i vädret att oroa sig för. ;-) Men inte bra alls med olyckorna i påsktrafiken. :-(

Här hos oss oroar vi oss över att vårt favoritlag i hockey kanske åker ur elitserien. Det är kaos i klubben. Och man undrar hur ett sånt, på papperet, bra lag kunnat hamna i kvalspel. När sonen var här analyserade vi och maken och jag har analyserat länge. Men jag säger stopp ibland. Analyserna leder ingen vart. :-)

Det finns värre saker att oroa sig för ;-) 
Klimathot, pandemin mm...men ändå. Laget i hjärtat är just nu ett orosmoment. 
Det kanske går bra...det kanske blir fiasko...

Även om påsken går mot sitt slut vill jag dela med mig av denna charmiga:
(null)

Nu tryter min " skrivarork". Det är en sån dag. 

Dagens citat:
"Tro ork och lust är lätt att tappa
Lätt när stora drömmar trängs med saknaden
Och vinden blåser hårt emot din kappa
Men i sinom tid vänder allt tillbaks igen"
 - Lars Winnerbäck - 

(null)
Sol och blommor <3

Så får vi fortsätta hålla i! För vår egen och för varandras skull...<3

Vårljus
💛

Taggar: #värre#saker#snö#vinterlandskap#lagetihjärtat;

Kommentera inlägget här :