Full fart

publicerat i Allmänt;
Onsdag 29 december 2021

Sen igår kväll är här full fart. Son, barnbarn och hund på besök. Mattorna flyger och vi har fullt upp med att hålla koll på de två fyrbenta. :-)
(null)
Det är rörelse i bilderna, det blir suddigt…;-)

Dessa temperaturväxlingar! Det går upp och det går ner och så upp igen…hej och hå…men min kropp säger "va?" Och börjar värka..aj, aj,aj…:-(

Tredje sprutan inbokad. Känns bra. 

(null)
Barnbarnet intog fåtöljen medan vi andra såg på hockey. Och passade hundarna. :-)

(null)
Denna gråa dag. Småfåglarna verkar ha "konferens" på hög nivå…:-)

(null)
Lite färg på tillvaron. Vackraste röda tulpaner. <3

Ut på promenad, allihop! 
(null)
"Härligt med frisk luft" tyckte vi alla, även om luften var ganska fuktig. Men skönt att röra på sig. 

(null)
Tomtar….försenade eller förstelnade ? :-)

(null)
Hopp hopp! Här i vårt område har vi studsmatta utomhus :-)

Har du börjat tänka på nya året? Önskningar, förväntningar, löften? Jag har börjat skriva ner min "önskelista" ;-) Några löften ger jag som vanligt inte. Förväntningar? Hm..måste känna efter hur det är med det…
Summera året som snart gått har jag också börjat med. Det tar emot. Året har varit både dramatiskt och känslosamt. 

En dag i taget. 
Var varsam med dig.

Kärlek
♥️


Taggar: #fullfart#tjejbesök#tulpaner#summeraåret#önskningar#ingallften#promenad;

Kommentera inlägget här :