Lucka 10

publicerat i Allmänt;
Fredag 10 december 2021
Nobeldagen

Lucka 10

(null)

Efter kyla kommer värme. Efter snö kommer regn. Tydligen. Suck….

Nyårsklockan ska i år läsas av skådespelaren Reine Brynolfsson. Det blir bra tror jag. :-)

Nobelbanketten är visst i år "nedbantad" pga pandemin. Vet inte vad det innebär…? 

**********
För drygt två år sedan var jag på besök i modellverkstan hos min kära vän Kajsa och hennes gulliga hund Bowie. Det var det andra besöket på kort tid så vi skojade då om att det började bli "tjatigt". Jag sa när jag gick att: "nu ska jag inte komma på länge"…hm…pandemin….två år gick…så äntligen IDAG! Återförening! Jag är så glad, glad, glad!!! :-)

(null)
<3

Ny helg på ingång. Tredje Advent. Visst går tiden fort nu? Okey, jag vet att det bara är en känsla men ändå….

(null)
Gävlebocken lever ännu, tack och lov. Kortet är från förra året.  Bocken är 13 meter hög. I år är den vänd åt andra hållet. :-)


(null)
Min första änglatavla. Många år sedan. Visst är det julänglar som dansar omkring? ;-)

En fin och skön helg blandat med lite julmagi, önskar jag Dig! 

Kärlek
♥️

Taggar: #änglarfinns#regn#varmare#nobeldagen#nyårsklockan#gävlebocken;

Kommentera inlägget här :