Lucka 11

publicerat i Allmänt;
Lördag 11 december 2021

Lucka 11

(null)
<3 


(null)
Blommar och blommar….<3
En tröst i det grå Även om det finns lite snö kvar så är det mest grått och brunt ute nu. Och regn. Blött. På sina ställen halt. Å, vad jag saknar den vinter som var! 

Blir eller blev det något julbord för dig i år? Vi hade våra funderingar på att äntligen komma iväg, det var så längesen sist. Men….pandemi, restriktioner och risk för vinterkräksjukan, fick oss att avstå. Tyvärr. Tycker synd om alla krögare som nu får mängder med avbokningar….måtte vi slut på detta elände någon gång!!! Snarast! 

Här bjuder jag på ett annorlunda julbord. Fritt fram att klura på. Varsågod! :-)

(null)
:-)

Dagen kloka ord:
(null)   <3

Jag avslutar nu. Lusten att skriva försvann när jag i en kommentarstråd hos en vän läser mycket kränkande ord om såna som mig som vaccinerat sig..snacka om att skapa "vi och dem-känsla", "ställa grupper mot grupper"….det som regering och vaccinerade anklagas för..men vilka skapar det egentligen?Det tål att fundera på…

Till slut:
"Kärleken kommer till sist att segra
Men vägen dit kan kännas lång ibland"
- Thomas Di Leva -

Var rädd om det som är Du! <3

Kärlek
♥️





Taggar: #luckaelva#tändaljus#julbord#klurigmatsedel#kärleken#kränkningar;

Kommentera inlägget här :