Lucka 23

publicerat i Allmänt;
Torsdag 23 december 2021
Dan före dopparedan
 


Lucka 23

(null)
Ett julkort från min barndom <3

Jag har skrivit om väntan och ankomst. Nu är farmors- och farfarslyckan total. Ett barnbarn till, en pojke! Vilken fantastisk julklapp! <3 <3 <3
Julefröjd! <3
(null)
<3

Är tomten på väg nu tro?
(null)
"Där sitter han! " "Får jag komma in och vara med på uppesittarkvällen?" "Självklart!" Kanske vill han vinna en bil på Bingolotto, så han kan slippa renarna  på sin  julklappsresa….hi hi…

Nej, jag har inte smuttat på glöggen, är bara på lite "kul humör". Och trött…:-)

(null)
Här är en till som är trött…."Har jobbat många dagar nu"….<3 Nåja, varit med husse på jobbet i alla fall ;-)

Så lite julmusik på det:
(null)
Du får sjunga själv…:-)

Köerna är vansinnigt långa till affärerna idag…och i affärerna… Var rädd om Dig! 

Ikväll avsmakar vi julskinkan och vörtbrödet och ser på Bingolotto. Hoppas på vinst och bra julmusik. 

Nu önskar jag Dig en jul i din smak. En fin jul. En välsignad jul. 

Jag finns på bloggen under juldagarna också om du vill titta in. :-)
Välkommen <3

God Jul
♥️






Taggar: #total#lycka#bästa#julklappen#barnbarn#välsignad#uppesittarkväll;

Kommentera inlägget här :