Av hjärtats lust

publicerat i Allmänt;
(null)
Hjärta och snö <3

"Min älskling har ett hjärta av snö
så vitt som renaste, lenaste puder
och nu vill hon falla fritt"
Lars Winnerbäck

Flödet översvämmas av hjärtan idag. Underbart! 
<3 <3 <3

(null)
Hjärtan och snöflingor <3 <3 <3

KÄRLEKEN

Den kära leken

Av hjärtans lust

<3

Till min make; 

Min glädje ligger i ditt skratt

Min sorg vilar i din tröst

Min trygghet i din famn

Mitt stöd i din hand

<3

(null)


Det goda hjärtat, i dag så underskattat. I en värld där hån, hat och hot är alltmer rådande. Gör allt du kan för att hålla ditt hjärta varmt och gott. För det är nog sant det där att "störst av allt är KÄRLEKEN" <3

Vad är KÄRLEK?  

Det vet du i ditt hjärta. 

<3


Och du:

(null)

Kärleksljus
❤️

Taggar: #hjärtan#kärleken#snö#lust#tillminmake#kärleksbombad;

Kommentera inlägget här :