Vart är vi på väg?

publicerat i Allmänt;
(null)
Vart är vi på väg? :-) Via vintervägar och snötyngda granar till stan. Hem. :-)

(null)
Möts av denna skönhet när jag kommer hem. Älskade orkide! <3

I övrigt är det julrött överallt. Ingen som varit och plockat bort och städat? Nä, nä , det får man göra själv ;-)

Och så tvätten...tvättberget...:-(
Och man har ingen annan än sig själv att skylla på ;-)

Låter det som om jag klagar? Nej då! Hi hi...
Jag är faktiskt tacksam att jag har både lägenhet i stan och ett torp i skogen :-) 

Vintern i stan är klart "smutsigare" än på landet...och halt...och man undrar ju hur snösvängen tänker när de plogar och lämnar höga vallar vid övergångsställen...? 

Nåja, det är skönt att vara i stan ändå :-)

(null)
Isen har lagt sig på ån. 

I morgon kl 18, svensk tid, är installationen för Joe Biden. Även Kamala Harris svärs in då. Massor med extra säkerhetsåtgärder. Måtte inget otäckt hända! 

Och Trump får lämna utan den militärparad han ville ha. Det är som det ska, tycker jag.

Ikväll ser jag på Mandelmanns. De får mig alltid att må så bra. Så mycket värme och kärlek. Man behöver en dos av det ibland i dessa orostider. :-)

Kärlek och Värme
❤️

Taggar: #vartärvipåväg#julrött#tvätt#joebiden#hurtänkersnösvängen;

Kommentera inlägget här :