Sorgen och Hoppet

publicerat i Allmänt;

Så kom dagen….

Båda sönerna har tagit farväl liksom barnbarnet. Nu återstår våra farväl. Det är en varm dag med en vind som fläktar skönt. 
Torsdagen 8 juli 2021
(null)
Den var varm den där promenaden. Nu vandrar du på regnbågsbron. Till de andra själarna. Och en dag möts vi igen. En dag "buffar" du mig i knävecket igen, viftar på svansen och jag får smeka ditt sammetslena huvud igen och pussa dig på nosen. <3

(null)

Vaktar. Spanar. Kollar läget. Bilden togs för några år sedan. Dina öron var kortklippta då. :-) ❤️
(null)
(null)
Kompisarna. Brorsorna.  <3 <3

(null)

Nu är Balder ensam kvar där på förstukvisten…

(null)
<3 <3 <3 För alltid i mitt hjärta <3<3<3
Vi möts och vi skiljs
Och
Vi möts igen 
<3

Jag inte bara hoppas, jag vet att det är så <3

Tacksam för alla som idag tänker på oss och sänder kraft. Det är kärlek <3

Så fick dagens inlägg fokusera på Pavarotti "Pavvo" ❤️ Ett led i min sorgebearbetning. Tack för att du ville vara här och läsa. <3

Livet fortsätter….

Att kunna gråta är en gåva. En rening för kropp och själ. Och läkning.

Kärlek
❤️


















Taggar: #sorgeb#hoppet#kärlek;

Kommentera inlägget här :